  • Data: 2022-01-14 08:37:29
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2022 o 19:44, WS pisze:
> [...]
    utwardzony olej palmowy lub podobne gówno.
    > do zwykłego chleba na zakwasie tłuszczu się nie dodaje, do ciasta pizowego tez nie
    (czasem do pizzy polecaję "odrobine" oliwy, zwłaszcza przy piekarnikach o niższej
    temp., bo mniej wysycha, ale std. receptury nie przewidują...)

    > hm... jak dla mnie to już jest mocno niejednoznaczne, najczęściej uzywam "drożdzży
    babuni" 42g, ale jak nie ma to na 99% są take 2-3x większe... która jest "typowa"?

    > Chleba nie robię, ale przy pizzy na 640g mąki daję 1.8g drożdzy świeżych i to
    wystarcza...

    Co Ty się tu wymądrzasz? Zenuś jest fachowiec od wszystkiego - od
    wodnego chleba i chleba na smalcu. :)

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com