  • Data: 2022-01-14 08:33:52
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (Żywieckie) nie ma szans kupić od rolnika - jeśli ktoś coś chowa, to tylko na własne
    potrzeby :(
    dojrzewające... W sumie łatwiej, nie trzeba inwestować ;) mięcho do soli, cukru,
    przypraw i tyle... w bloku można produkować
    > Jak gówno nie umie pływać to twierdzi że woda za rzadka. Chciałeś zabłysnąć
    wiadomościami o mięsie i gówno z tego wyszło. Dobre mięso rozpoznaje się po
    przerobieniu. Na przykład w szynkowarze. Mielonka z szynkowara. Kilogram mięsa
    mielonego z marketu, szynka + łopatka lub karkówka. 20 g peklosoli. Szczypta gałki
    muszkatołowej. 10 gramów pieprzu mielonego. Plask łyżeczka od herbaty żelatyny. Jeśli
    po zrobieniu w szynkowarze pojawi się niewielka ilość żółtej galaretki to mięso było
    bardzo dobrej jakości. Jeśli galaretka jest wodnista, szara i jest jej dużo to mięso
    było bardzo niskiej jakości. Dziwnym zbiegiem okoliczności mięso z marketów spełnia
    pierwszy warunek a z rynków i podobnych miejsc z małymi sklepami drugi. Mięso z uboju
    gospodarskiego tak jak mleko prosto od krowy to gatunek mięsa którego nie kupił
    przemysł. Zwierzęta przy skupie lub z polecenia weterynarza zostały wyłączone z
    obrotu że względu na choroby zwierząt. Choroby takie jak gruźlica, nowotwór albo ze
    względu na zbyt duży poziom antybiotyków. Wędzarnia na poltorakilogramowy kawałek
    schabu czy szynki albo połówki albo na kilka udek lub piersi z kurczaka kosztowała
    mnie 0 złotych. To trzy puszki trzykilogramowe po ogórkach konserwowych. Puszki z
    odzysku z knajpy. Wedze w domu pod okapem. Na półtoragodzinne standardowe wędzenie
    wychodzi łyżka stołowa zrębków wędzarniczych.

    No proszę, zenuś - specjalista od wodnego chleba, a teraz specjalista od
    mięs :)

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com