eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
  • Data: 2019-05-21 13:47:23
    Temat: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-05-21 o 11:52, Kżyho pisze:
    > W dniu 20.05.2019 o 17:33, Uzytkownik pisze:
    >> W dniu 2019-05-20 o 13:51, Kżyho pisze:
    >>> W dniu 19.05.2019 o 09:43, Uzytkownik pisze:
    >>>> tego wcześniejszego. Jakoś nie potrafię się doszukać w nim tych
    >>>> zamontowanych, a zablokowanych przez producenta bajerów. Po prostu
    >>>> fizycznie ich nie ma.
    >>>
    >>> Bo nie ma. Masz jedynie prawdopodobnie wiązki elektryczne pod te
    >>> wszystkie bajery, bo to faktycznie opłaca się bardziej robić w
    >>> formie jednej wiązki wspólnej, a potem tylko dany moduł czy
    >>> wyposażenie podpinasz bądź nie. Ułatwia to też ewentualną
    >>> modyfikację wersji wyposażeniowej już poza fabryką.
    >>>
    >>> Pzdr
    >>
    >> Po co producent miałby prowadzić wiązki, skoro szyberdachów nie ma,
    >> szyby elektryczne są tylko z przodu, a z tyłu korbki, a fotele manualne?
    >
    > Wiązki główne często są, ale dla danego wyposażenia doprowadzone np.
    > tylko do jakiegoś miejsca i potem wpinasz w to jeszcze fragment wiązki
    > danego elementu.
    > Np. u mnie w Oplu Omedze B chcąc mieć w pełni elektryczne fotele z
    > podgrzewaniem, kupuję takie fotele, a następnie w progu mam schowane
    > brakujące wtyczki, do podłączenia go. Następnie w konsoli środkowej
    > wystarczy jedynie w puste miejsca zamiast zaślepek wstawić włączniki
    > od podgrzewania i już. Wszystko działa i zrobione jak fabryka.
    > Jak np. w drzwiach na korbki nie masz wstawionej już wiązki (warto
    > sprawdzić, bo czasem mimo wszystko jest), to bardzo prawdopdobne, że
    > gdzieś przy słupku czy w progu właśnie będą złączki, w które wpina się
    > kawałek wiązki, który musisz umieścić w drzwiach i przeciągnąć do tego
    > miejsca.
    > Ojciec w Fordzie Galaxy np. ma możliwość zrobienia sobie tylnych
    > bocznych szyb elektrycznie uchylnych (obecnie manualne) zakładając
    > jedynie przy oknie odpowiednie silniczki oraz wstawiając w konsoli
    > brakujące przyciski - znowu wiązki już są, trzeba tylko się podłączyć.
    > Takich przykładów jest wiele. Czasem tej wiązki jest więcej, czasem
    > mniej, ale główny szkielet zazwyczaj jest gotowy niezależnie od
    > wyposażenia.
    >
    > Pzdr
    >
    Wiem, że w samochodach bywają częściowo wyprowadzone złączki pod wiązki,
    ale też nie w każdym aucie. Dla przykładu w moim nie wyprowadzili pod
    oświetlenie 3 rzędu siedzeń i musiałem się wpinać w istniejące wiązki 2
    rzędu siedzeń, rozcinając przewody. Elektrycznych szyb tylnych nie mam
    zamiaru robić, bo oprócz wiązek musiałbym wymienić także płytki
    kontaktowe (drzwi przesuwne) w których brakuje sprężynujących styków.
    Choć powiem Ci, że brakuje mi tych tylnych uchylnych jakie miałem w
    poprzednim aucie. Umożliwiały one szybkie przewietrzenie auta,
    nagrzanego w upalnym słońcu. Na chwilę uchylałem przednie szyby oraz te
    na samym końcu i po przejechaniu kilkudziesięciu metrów w aucie już było
    znośnie. Oczywiście klimatyzację miałem zarówno w tamtym aucie jak i w
    obecnym mam, ale zawsze to trochę szybciej klima schłodzi jak się
    przewietrzy ten ukrop.

    Widzę, że nie łapiesz o co się dochodziliśmy w tej dyskusji. Januszek
    napisał, że wszystko już jest w samochodach włącznie z podgrzewaniem
    foteli i sterowaniem, tylko trzeba dopłacić, aby producent to odblokował
    w komputerze. Na podstawie tego samochodu udowadniał, że w kotłach
    jednofunkcyjnych jest tak samo zamontowany zawór 3-drogowy, ale
    producent zablokował jego obsługę i żeby ją odblokować to trzeba
    producentowi kotła dopłacić. :)

    Tak twierdził, ponieważ wcześniej napisał, że w kotłach 1-funkcyjnych
    producenci nie montują zaworów 3-drogowych, bo i po co. Kiedy kilka osób
    (także i Ty) zaczęło mu udowadniać, że jest w błędzie to sobie wymyślił
    historyjkę o zabokowanym i niemożliwym do użytku zaworze :)

    Jak więc widzisz kolejnymi bajeczkami tłumaczył wcześniej wymyślone
    bajeczki. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1