    Date: Sat, 07 Feb 2015 07:13:03 +0100
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pier..ne złodziejskie państwo

    W dniu 2015-02-06 o 20:47, janusz_k pisze:

    > Proszę cię przestań, za długo już żyję abym się tego obawiał, sld
    > rządziło i
    > swojego prezia miało i Polska się rozwijała, a co do jaj, to różne
    > widziałem np elektryk po zawodówce prezydentem, to ci nie przeszkadzało?
    > bo mnie bardzo, szczególnie jego wypowiedzi, bez składu i ładu.

    Może i nie miał prezencji, nie miał urody, ani nie umiał się zbyt dobrze
    wypowiadać, ale ten elektryk zrobił dla Polski znacznie więcej niż
    którykolwiek z prezydentów, a nagrodę Nobla nie dostał za to, że był idiotą.

    Dla mnie elektorat, dla którego kryterium oceny jest uroda to społeczni
    idioci. Zwłaszcza ten elektorat, który stanowią stare przekupy i
    pierdoluchy, głosujące dla przekory i publicznie obgadujące kobiety.

    [cytaty]
    "Zaraz ktoś mi zarzuci że prezio niewiele może, nie zgadzam się ale jak
    już tak ma być to niech będzie przynajmniej ładny, będę głosował na
    blondynkę."
    "Szkoda że Kononowicz nie startuje. raz na niego głosowałem mógłbym i
    drugi raz"
    "Blondi ma fatalne nogi, jak jakaś anorektyczka"
    "... anorektyczką to jest ta cała Rubik czy jak jej tam, jak widzę jej
    gębę to aż mi się niedobrze robi"

    Jak więc widać możecie sobie razem z kogutkiem ręce podać.