eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
  • Data: 2014-07-21 20:38:58
    Temat: Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-21 10:32, Kris pisze:
    > Gdzieś tam wyżej/niżej dziwiłeś się że ludziska budują tradycyjnie a nie
    szkieletory.;)
    > Po tej jak i podobnych dyskusja widać dlaczego- stopień skomplikowania dużo wyższy,
    możliwość popełnienia błędów w różnych miejscach ogromna, konieczność znalezienia
    dobrych/rozeznanych w temacie fachowców(znaleźć to może i nie problem bo co drugi
    powie że potrafi ale czy potrafi?) itp.
    > Zalet w porównaniu do domu w tradycyjnej technologii niewiele.
    > Pewnie dlatego większość jednak tradycyjnie buduje.

    Kiedyś też byłem zafascynowany szklietowcami, ale jak miałem okazję
    widzieć szereg błędów popełnianych przez wykonawców to zdecydowanie
    radzę budować tradycyjnie, bo w porównaniu do domów szkieletowych, w
    domach murowanych trudno jest coś spierniczyć.