  • Data: 2009-11-26 18:39:15
    Temat: Re: Płyta gazowa czy ceramiczna?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości
    news:hellu2$rcl$1@aioe.org...

    > Aby garnek działał na indukcji musi być ze zwykłej stali (np. normalny
    > garnek emaliowany), albo jeśli jest ze stali nierdzewnej to musi mieć
    > odpowiednią wkładkę w dnie. To czy garnek nadaje sięna indukcjęczy nie
    > najprościej sprawdzić przykładając magnes. Niektórzy producenci płyt
    > indukcyjnych dołączają ładnie opakowany magnes w komplecie.

    Niestety nic z tego. Mam garnki do dna ktorych przykleja sie magnes,
    niestety nie dzialaja na indukcji. Powodem moze byc jak podejzewam zbyt
    gleboko w dnie umieszczona wkladka stalowa. Skutkowac to moze zbyt duza
    odleglosc wkladki od pola indukcji. Tak sobie to wymyslilem. Garnki nie sa
    dedykowane indukcji, ale magnes sie przykleja.

    Pozdro.. TK