  • Data: 2015-02-04 19:07:56
    Temat: Re: Podłączenie domowej suszarki gazowej
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-04 o 13:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Też, ale poprawianie cudzej partaniny jest z reguły bardziej
    > kłopotliwe od zrobienia wszystkiego od nowa.
    > [ciach]

    Co to znaczy "poprawianie cudzej partaniny"?
    Dla mnie nie ma trudności czy kłopotu, dla mnie jest po prostu więcej
    roboty, bo muszę najpierw rozpoznać układ, a co do nazywania "papraniną"
    cudzej pracy to takie podejście do cudzej pracy cechuje tylko i
    wyłącznie największych partaczy.

    > Mhm. Jaką klasę ochronności byś określił dla urządzenia, które
    > podłączone do zasilania wywołuje intensywne świecenie neonówki
    > próbnika przyłożonego do jego obudowy? ;)

    Klasa ochronności jest taka, jaką przewidział producent i jest ona
    oznaczona zarówno w dokumentacji jak i na urządzeniu. Ani użytkownik,
    ani elektryk nie ma prawa zmieniać klasy ochronności.

    > Taaaak? A jak twoje magiczne urządzenie odróżnia drut miedziany
    > instalacji od drutu stalowego zbrojenia? ;)

    W taki sam sposób jak odróżni ten stalowy drut zbrojenia od miedzianego
    drutu instalacji :)