  • Data: 2015-02-05 10:15:32
    Temat: Re: Podłączenie domowej suszarki gazowej
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-05 o 08:37, Andrzej Lawa pisze:

    > "Nie ma trudności, tylko więcej roboty"....
    >

    > "Nie ma wydatków, tylko koszta"....

    Za które płaci klient.
    W czym widzisz problem?
    Przecież jako wykonawca nie będę robił dodatkowej roboty za friko.

    > Ciebie cechuje problem z pamięcią czy zrozumieniem tekstu?
    >
    > A może uważasz, że puszczanie fazy po zielono-żółtym przewodzie jest
    > zgodne ze sztuką i przepisami?

    Czytasz normy?

    > Nie masz dokumentacji, o tabliczkach znamionowych na tym żyrandolu
    > nikt nie słyszał - jak to zbadasz, panie "fachowiec"?

    Nie ma tabliczki znamionowej to teoretycznie takiego urządzenia nie
    wolno użytkować.
    Ponadto w urządzeniach I klasy ochronności występują zaciski ochronne,
    zazwyczaj z wytłoczonym lub naklejką z umieszczonym znakiem uziemienia.
    Natomiast urządzenia w II klasie nie mają zacisku uziemiającego i
    oznaczone są odpowiednim znakiem kwadrat w kwadracie.
    Ponadto każda nowa lampa posiada kostkę zaciskową z odpowiednimi opisami
    oraz przewodami w odpowiednich kolorach.
    Tak więc nie pitol, że jest określenie rodzaju ochrony stwarza wielki
    problem.

    > Czyli...?

    Nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
    Ile razy jeszcze mam powtarzać to samo i opisywać zasadę działania
    takich przyrządów?