  • Data: 2015-02-05 00:16:12
    Temat: Re: Podłączenie domowej suszarki gazowej
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-04 o 21:56, Budyń pisze:

    > no niby tak - ale tracisz duzo czasu na rozpoznanie sytuacji a klient
    > chce płacic "tylko w puszkach połączyć". Jak liczysz jesli wchodzisz
    > poprawiac po kims

    Adekwatnie do czasu jaki muszę poświęcić, a jak klientowi to nie pasuje
    to przecież nie mam obowiązku wykonywać takiej usługi i mogę grzecznie
    podziękować za taką ofertę.
    Poza tym nie zawsze się po kimś poprawia. Czasami się po kimś kończy. W
    takich sytuacjach zawsze się "zapala lampka" czy poprzednik nie
    skończył, bo inwestor wygonił partacza czy raczej dlatego, ze inwestor
    to kawał kut....a, który patrzy jak tu wydymać fachowca. Niestety w
    większości przypadków sprawdza się ten drugi scenariusz.