  • Data: 2015-02-05 08:37:58
    Temat: Re: Podłączenie domowej suszarki gazowej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2015 19:07, Uzytkownik pisze:

    > Co to znaczy "poprawianie cudzej partaniny"?
    > Dla mnie nie ma trudności czy kłopotu, dla mnie jest po prostu więcej
    > roboty, bo muszę najpierw rozpoznać układ, a co do nazywania "papraniną"

    "Nie ma trudności, tylko więcej roboty"....

    "Nie ma wydatków, tylko koszta"....

    > cudzej pracy to takie podejście do cudzej pracy cechuje tylko i
    > wyłącznie największych partaczy.

    Ciebie cechuje problem z pamięcią czy zrozumieniem tekstu?

    A może uważasz, że puszczanie fazy po zielono-żółtym przewodzie jest
    zgodne ze sztuką i przepisami?

    > Klasa ochronności jest taka, jaką przewidział producent i jest ona
    > oznaczona zarówno w dokumentacji jak i na urządzeniu. Ani użytkownik,

    POWINNA być.

    > ani elektryk nie ma prawa zmieniać klasy ochronności.

    Ty jakiś upośledzony czy co? Gdzie ja pisałem o zmienianiu? Pisałem o
    OKREŚLANIU!

    Nie masz dokumentacji, o tabliczkach znamionowych na tym żyrandolu nikt
    nie słyszał - jak to zbadasz, panie "fachowiec"?

    Czyli...?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić