  • Data: 2010-04-27 05:08:33
    Temat: Re: Podłoga z desek sosnowych - szpary
    Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-26 23:18, Maciej pisze:
    > Jeszcze inny mówi, że po co szpachlować, lepiej zeszlifować i
    > pomalować tylko lakierem zostawiając szpary, to też ma swój urok.
    >
    > Ja zastanawiam się nad tym ostatnim - czy możecie podzielićsię swoim
    > doświadczeniem w tej kwestii ?
    >
    > pozdrawiam - Maciej

    Ja mam szpary (podłoga z desek sosnowych we wszystkich pokojach), są
    różne od 0.5 mmm do 0,5 cm a w niektórych miejscach i więcej).
    Początkowo mnie to nawet drażniło, bo jak to dziury w podłodze) po
    jakimś czasie mi przeszło. Teraz nawet nie wyobrażam sobie aby nie było
    tych "szpar", bo podłoga wygląda jak podłoga a nie jak panele. Ponieważ
    deski miały wpusty i pióro, nawet po rozsunięciu się ich nie widać
    podłogi pod spodem tylko deski. Wszystko jest kwestią gustu a o tym
    trudno dyskutować

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.