eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła › Re: Pompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła
  • Data: 2013-09-01 20:51:38
    Temat: Re: Pompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła
    Od: "Budyń" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3d28b5ee-a4ad-43a0-950f-208ef6f43d03@googlegrou
    ps.com...
    >Glina jest fajna ;) Fajnie sie w takiej kopie - ja kopalem cale 500mb
    >lyzeczka
    30cm szeroka ale mozna bylo wykopac 100mb w calosci i dopiero wsadzac rure -
    nic sie nie zsuwa etc :-)

    oj, kopałem ja w glinie w mokrym terenie jedno DZ - przyznam ze koparke
    nieco tym zmordowałem, pogięte sworznie itd. Inwestor zobaczył pierwsze 10m
    i usłyszał podniesioną cene za robote 3x - zgodził sie a ja w tym g...
    robiłem.
    A wykop po kilkudziesięci metrach zaczynał "płynąć" i sie zwężać dołem.
    Wyszło na to ze zamiast tylko wykop zrobić to i rure od razu musiałem
    układać.

    b.