  • Data: 2014-08-20 21:04:54
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - ranking
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-20 13:13, w...@g...com pisze:

    > No właśnie ja to rozumiem, stąd dziwi mnie tylko, że jako SILNY i

    >bezkrytyczny argmument jest niższy koszt ogrzewania podłogówką.
    To nie jest argument decydujący, to jest bonus.

    >Wydaje mi się, że faktycznie podłogówką nie jest drożej niż kaloryferami

    > (przy pompie ciepła to oczywiste), ale jeżeli to powiedzmy 10% różnicy,

    Przy PC różnice są jeszcze większe bo podłogówka zwiększa sprawność PC,
    to też jest dodatkowy bonus :)

    >to nie jest to koronny argument za :) I oczywiście trudno udowodnić każdej

    ze stron swoją rację, bo brak dowodów.

    Dowody są bo wielu mieszkało albo mieszka w domach gdzie są grzejniki i
    wie jakie są wady i zalety tego w zimie, ja 5 lat temu też grzałem
    mieszkanie grzejnikami i wiem jak się to odczuwa.

    --
    Pozdr

    Janusz_K