  • Data: 2014-08-20 21:12:48
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - ranking
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-20 14:03, w...@g...com pisze:

    > OK, może to jest prawda (o tym komforcie).
    > Jestem zatem ciekaw, ile procent domów w USA w klimacie,

    gdzie musi być ogrzewanie (np. Alaska, a nie Floryta rzecz jasna)

    ma podłogówkę. No bo przecież komfort jest 437294849832 razy większy,

    a Amerykanie lubią komfort ;)

    Zależy którzy, bo ci bogaci to robią, a biedni mieszkają w cudzych albo
    ich nie stać. Tym bardziej że to u nich kosztowna sprawa.

    --
    Pozdr

    Janusz_K