  • Data: 2009-09-08 19:15:54
    Temat: Re: Porotherm czy mega-max ????
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:h8696d$2urf$1@alfa.ceti.pl...

    > nie , pijade wtedy do MAJSTRA ( tak siec ) pozycze za 30 zl na dobe
    > bruzdownice z odkurzaczem i jakie i ile chce bruzd zrobie lekko w jeden
    > dzien .

    No nie wiem czy wypozyczysz za 30zl z odkurzaczem. Byc moze jest gdzies w
    Twojej okolicy Matka Teresa z Kalkuty i wypozycza za tyle takie narzedzia do
    ktorych jedna tarcza kosztuje wiecej niz cena za wypozyczenie jaka podales.
    :-)

    > o widzisz , ciekawe , a jakbys rozwinął temat ???
    > stropu betonowego nie bedzie , w planie jest otwarta powierzchnia
    > taka jak u Marka Dyjora

    Tematu rozwijac nie bede, bo nie ma co rozwijac. Jezeli bedzie to Twoj dom
    caloroczny to powinien byc bezwladny. Szukaj zatem ciezkiego material, ktory
    latem zagwarantuje Ci odpowiedni komfort, a zima nie wystygnie zbyt szybko w
    cyklu dobowym.

    > Pytam o roznice mega maxa i porothermu bo ktos mi powiedzial ze z roznych
    > materialow wypiekane to mnie ciekawi

    Nie znam mega maxa, mam dom z Porothermu 1W 44cm i o nim moge cos
    powiedziec, ale glina to glina.

    Pozdro.. TK