  • Data: 2009-09-08 19:53:39
    Temat: Re: Porotherm czy mega-max ????
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:h86bil$30i0$1@alfa.ceti.pl...

    > Maniek ale jestes upierdliwy :):):)

    Alez skad ze znowu, mam pare narzedzi do wypozyczenia i wiem ile za nie
    zaplacilem. :-)

    > bez tarcz , tarcze mam swoje :):):)

    No ale sam odkurzacz przemyslowy to 40 zl/dobe, wor gratis. :-)

    > no to pytanie do ciebie masz porotherm otynkowany ???
    > ile moze stac bez uszkodzen nieotynkowany 1 sezon ??? dwa ???

    Moze bez stresu najmniejszego. Moj jest otynkowany, ale bez tynku stal chyba
    ze trzy lata, nie mowiac o skladowaniu materialu zanim poszedl w sciane. Sam
    producent pisze o rocznym staniu bez tynku, wiec jak chcesz byc nadwyraz
    zapobiegliwy to rok masz spokojnego snu.

    Pozdro.. TK