    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Posadzkowe przemyslenia, dlugie niestety.
    Date: Sun, 2 Aug 2009 01:50:37 +0200

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    news:4a74d318$1@news.home.net.pl...
    > Maniek.. wylewki betonowe / mixokretowe pekaja. Taka ich uroda i trzeba
    > sie z tym pogodzic. Żywica i spawasz pęknięcia. Wygrzewasz znowu spawasz
    > żywica.. Kleisz gres i zapominasz... a jak gres pęknie.. to wymieniasz
    > pękniętą płytkę...

    To sprawy drugorzedne. Wiesz czego boje sie najbardziej, ze rurka od
    podlogowki kiedys sie przetrze. Taka posadzka przeciez kawiszuje, chociaz
    rurka zdaje sie podatna na przetarcia raczej nie jest, no chyba ze ta z
    Allegro. Mi pekla tylko w tym jednym miejscu na calej szerokosci,
    pozalowalem dylatacji i mam, chociaz teoretycznie nie byla konieczna.
    Dylatacja to tez nie taka fajna sprawa, ma wykonczeniowo niestety swoje
    wymagania.

    Pozdro.. TK