  • Data: 2009-08-02 09:33:36
    Temat: Re: Posadzkowe przemyslenia, dlugie niestety.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h53gk9$suv$1@news.onet.pl...

    > Posadzki wylane w połowie marca.
    > Zbrojone włóknami- żadnych siatek nie dawałem- wykonawca odradził.
    > Tam gdzie podłogówka tam dodawali plastyfikator.
    > Posadzek nie polewałem- wykonawca wręcz mi tego zabronił.
    > Koniec maja/początek czerwca układana terakota.

    U mnie przez trzy miesiace beton byl jak stol, nawet rogi sie nie podnosily.

    > Koniec czerwca uruchomione ogrzewanie(m.in. podłogówka)
    > Czyli posadzkę grzałem dopiero po położeniu kafli- tak wyszło gdyż dopiero
    > w czerwcu zamontowaliśmmy kocioł i skończylismy kotłownię.
    > Wszystko powyższe było rok temu.
    > Rok mieszkam, podłogówka grzała całą zime i wiosnę.
    > Pęknięć na płytkach żadnych nie mam

    Moga byc pod plytkami, albo i nie. Wszystko jak widac zalezy od ksztaltu i
    wielkosci pomieszczenia.

    > Jak widać z powyższego sporo robione nie tak "jak w książkach piszą"
    > Ale ponad rok już jest i nic złego się nie dzieje.
    > Faktem jest ze glazurnik mówił że jakieś różnice poziomów w rogach były.
    > Ale trochę zeszlifował reszte nadrobił klejem i jest dobrze.

    A jednak.
    Te rogi i krawedzie odginaja sie do gory jak beton przeschnie. Przejscie
    plytka przez taka dylatacje przed wyschnieciem betonu moze z czasem byc
    klopotliwe. Przed ulozeniem takie miejsca mozna przeszlifowac, po ulozeniu
    bedzie trudniej.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK