  • Data: 2022-09-06 16:03:09
    Temat: Re: Poważne pytanie do poważnej grupy
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-09-06 o 15:26 +0200, heby napisał:

    > Tak.

    No to nie wiedziałem. W mojej okolicy kilkuletnie dzieci są normalne i
    żadnych telefonów nie mają. Być może w dużych miastach jest inaczej.

    > Wszyć AppleTag.

    Google podpowiada, że to działa via bluetooth, więc słabe rozwiązane do
    geolokalizacji jeśli w pobliżu nie ma żadnego kompatybilnego smartfona.

    Te kocie breloki o których pisałem to malutki odbiornik LoRa/SigFox z
    akumulatorkiem na kilka tygodni. Waży to kilkanaście gramów i
    przyczepia się do obróżki. Gdybym sam stresował się, że mi dzieci
    uciekną, zgubią albo zostaną porwane, to pewno użyłbym właśnie tego.

    Mateusz