    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pożar hotelu socjalnego w Kamieniu Pomorskim
    Date: Mon, 13 Apr 2009 22:14:47 +0200

    Tornad wrote:
    > Ciekawi mnie z czego to bylo zbudowane, ze "splonelo jak pochodnia".
    > Wiadomo, ze dwiekondygnacje wykonane byly w technologii szkieletowej
    > ale nie wiem czym ocieplane. Czy ktos moglby nam to przyblizyc?

    tak nie na temat, to może nasi władcy powinni się zastanowić czy budynki
    wykożystywane jako mieszkania socjalne nadają sie do zamieszkania przez
    ludzi. Ilość ofiar wskazuje na bardzo szybki rozwój pożaru oraz brak jakich
    kolwiek dróg ewakuacji.

    Tam mieszkają nie tylko menele ale również ludzie doświadczeni jakimiś
    tragediami.