  • Data: 2009-04-13 21:23:14
    Temat: Re: Pożar hotelu socjalnego w Kamieniu Pomorskim
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > tak nie na temat, to może nasi władcy powinni się zastanowić czy budynki
    > wykożystywane jako mieszkania socjalne nadają sie do zamieszkania przez
    > ludzi.

    Nowo wybudowane, które dopuszczaliśmy do użytkowania w moim rewirze są
    całkiem, całkiem. Problem to bud. z ub. wieku i nie tylko socjalne,
    także typu mieszkania pracownicze.

    > Ilość ofiar wskazuje na bardzo szybki rozwój pożaru oraz brak
    > jakich kolwiek dróg ewakuacji.

    Znajdą kozła ofiarnego..., a problem tkwi na górze i jest dużo
    bardziej złożony, a przede wszystkim to brak kasy.
    Ale to też skutki stosowania: pvc w wentylacji, brak drzwi
    przeciwpożarowych, hydrantów, czujek itd. o okresowych przeglądach nie
    wspomnę i nie tylko kominiarzy - ogólnie rzecz ujmując budowlańców.

    > Tam mieszkają nie tylko menele ale również ludzie doświadczeni jakimiś
    > tragediami.

    Z tym się zgadzam, sorry że to napiszę, ale rozżalamy się nad kotkiem
    czy pieskiem, a ludzie mieszkają w norach. I pewnie jutro służby
    dostaną prikaz kontroli wszystkich socjalnych bud. i nie trzeba
    zgadywać, że większość nie będzie nadawała się do użytkowania i co pod
    namioty?