  • Data: 2009-02-10 18:56:45
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamiast tego zakupy zacząłem robić w ATTIC
    > (olbrzymi market budowlany działający według zasad normalnego handlu rodem
    > XXI wieku), zaś mniejsze zakupy w CASTORAMIE. Nie żałuję tego, ani razu
    > się
    > nie naciąłem, kupowałem z nadmiarem a nadmiar zwracałem.

    ATTIC jest OK, swego czsu sporo tam kupowalem ale cenowo to tez roznie
    wypada. jak zawsze cos ma tanio, cos ma drogo jak w hipermarkecie, duze
    rzeczy moze i taniej a male drogo(transformatory 12V np dwa razy drozsze niz
    w jakims e-sklepie, oczywiscie takie same :)

    z drugiej strony ostatnie zakupy welny mineralnej(kilka palet), producent
    najmniej to tira chce sprzedac, hipermarket nie taki tani, lokalne sklady
    baaardzo drogie, jakis skladzik znaleziony na allegro 1500 zl taniej na
    calosci niz w skladzie za rogiem. transport gratis a odleglosc mieli okolo
    120 km, wiec nie malo :)
    przyjechali, pogadalem i powiedzieli wprost ze oni praktycznie nie maja nic
    na magazynie bo wszystko na biezaco zamawiaja.

    roznie bywa

    --
    pzdr
    piotrek