  • Data: 2009-02-10 18:51:45
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze nie lokalna hurtownia tylko producent,
    > po drugie klient napewno
    > kupilby te plytki u mnie skoro w byle markecie mogl je kupic taniej.
    > Rzeczywiscie, jest tu jakas ukryta logika!

    no wiesz, ale o ile dobrze rozumiem to jestes wykonawca i glownym zrodlem
    twojego dochodu jest cena za robocizne wiec klient mogl kupic te plytki sam
    hipermarkecie (ew ty mu mogles kupic tez w hipermarkecie skoro bylo taniej
    niz u producenta) i zarobic na wykonaniu zlecenia :) a tak producent dawal
    gorsza cene niz hipermarket a ty nie chciales kupic w hipermarkecie i
    straciles klienta. logiki nie widze w tym, wybacz :)
    wiadomo ze klient nie kupi od ciebie drozej plytek niz je moze sam kupic :)
    no ale jesli chcesz zarobic i na materiale i na robociznie to nie zawsze sie
    uda zlapac klienta :)
    a mysle ze koszt robocizny przy polozeniu 1200 m2 plytek nie byl maly :D

    ale co ja sie tam znam na zarabianiu pieniedzy :)
    pojde do budzetowki i bede marudzic ze mi zle :P

    --
    pzdr
    piotrek