    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Date: Fri, 13 Mar 2009 23:01:54 +0100

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:gpekja$fj3$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    >
    > tylko to jest właśnie dużym błędem - jak masz podłogówke to już wogóle
    > samochód w salonie też kupujesz tańszy, z nierównym lakierem bo potem
    > sobie pomalujesz?

    Ty też nie rozumiesz? Praktyka pokazuje, że najlepiej wykonana posadzka nie
    zapewni odpowiedniej równości powierzchni pod duże, ładne i drogie kafle,
    szczególnie polerowane. Ja sie dzielę spostrzeżeniami. Więc skoro jastrych
    jest i tak niedoskonały przez drogą firmę więc lepiej zapłacic połowę za
    nierówny i wylać wylewkę.
    Nikt suchym betonem nie zapewni idealnej powierzchni. jedynie prawa fizyki
    przy samopoziomowaniu dadzą rezultat.
    Zresztą kafelkarze nie mają poczucia estetyki, nieliczni mają, bo to widać
    jak robią. Są tacy co po sobie poprawiają, wyjmują płytki, nanoszą klej
    ponownie, tak muskają palcami narożniki. Ale większość ułoży byle jak i nie
    widzi sama, że jest krzywo czy pozapadane. No więc dając tym średniej
    jakości fachowcom posadzkę co do 1mm mamy jakąś tam szansę, że będzie równo.