eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrzerobienie projektu wentylacji z grawitacyjnej na mechanicznąRe: Przerobienie projektu wentylacji z grawitacyjnej na mechaniczną
  • Data: 2009-01-29 15:19:46
    Temat: Re: Przerobienie projektu wentylacji z grawitacyjnej na mechaniczną
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:glsfco$6pb$1@news.onet.pl...

    > Powiedzmy że, przynajmniej narazie, najmniejsza sypialnia będzie
    > wykorzystywana tylko okazjonalnie, przez gości, więc ewentualnie może być
    > wykorzystywana jako suszarnia/prasowalnia. Tylko że w takim przypadku
    > wypadałoby tam chyba zrobić wentylację, czy wystarczą okna, żeby nie
    > zawilgocić pomieszczenia?

    To zależy. Jak pranie z pralki wyciągasz mocno odwirowane to ma niewiele
    wilgoci. Ja nie odwirowuję tak mocno tylko od razu wieszam na wieszaki i
    rzeczy suszą się wyprostowane dzięki czemu nie trzeba ich prasować. W takim
    przypadku jest więcej wilgoci.

    Jak i tak robisz wentylację mechaniczną to w tym pokoju zrób i nawiew i
    wywiew. Gdy będzie używany jako gościnny to zamkniesz wywiew, a gdy jako
    suszarnia to go otworzysz.

    Pozdrawiam
    Winetoo