    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Pytanie o telewizor
    Date: Sat, 18 Sep 2010 16:16:39 +0200
    <i70jrs$j2a$1@news.dialog.net.pl> <i70me8$jjl$1@inews.gazeta.pl>
    <i726ee$d4b$1@news.dialog.net.pl>

    "Krzysztof 45" i726ee$d4b$...@n...dialog.net.pl

    > Mówią ci, co chcą wciskać inne technologie.
    > Ja temat wertowałem jak kupowałem swój tv, czy to ma być plazma czy lcd, plusy i
    minusy, wyszło na plazmę, i ten temat z
    > wypalaniem też wertowałem, i wiem że w tych panelach takie zjawisko nie występuje.
    > Jak już wspominałem, w necie jest pełno fachowych informacji.

    > A z drugiej strony by to zjawisko było zauważalne w panelach bez tego systemu,
    musiał byś na to czekać z włączonym tv non stop
    > ponoć kilka tysięcy godzin.

    Czyli nic z tego -- nie mam tyle czasu. ;)
    Dla mnie wystarczy, jeśli to nie powstanie po kwadransie. :)
    Nawet filmy z logo oglądam krócej -- kto by wytrzymał ciągłe
    oglądanie tego samego programu.

    Problemem są obrabiane fotki -- ale i tu nie ma jednostajności godzinami. :)

    > U mnie nie ustawia sie stosownego trybu, to działa automatycznie, systemowo.

    To dobrze.

    > W praktyce jest to całkowicie niezauważalne, nawet prze lupę ;)
    > Grafika z kompa, filmy w full HD, zdjecia, dosłownie żyleta, kolory piękne i
    naturalne.

    I o to chodzi.

    > Masz kase to kupuj i się ciesz.
    > Ja podpiąłem do niego jeszcze Xtreamer FullHD z dyskiem 500GB
    > http://allegro.pl/odtwarzacz-xtreamer-fullhd-player-
    24h-i1223470170.html
    > (nie moje) i przez wifi z kompa przesyłam na niego to co che oglądać na tv.
    Rewelacja

    Dzięki za informację. :) Przez WiFi ma sens -- ciągłe włączanie
    i odłączania wtyczek szybko nudzi się gniazdkom. :) Jeszcze nie
    zapoznałem się z tym -- oby nie okazało się, że jednak kabelki
    są potrzebne. :) Ja bym chciał po WiFi i z komputerem, i z telewizorem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'