  • Data: 2010-09-18 15:45:08
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-18 16:36, Ikselka pisze:

    > Ja to uwielbiam.

    Ja wybieram zazwyczaj inne rzeczy i na to wtedy potrafię poświęcić
    mnóstwo czasu (np. sprzęt kuchenny, chociaż też cen już nie pamiętam).
    Na sprzęcie elektronicznym mi nie zależy, więc w ogóle nie staram się
    wchodzić w różne niuanse. Na nowym TV zależało mężowi, bo chciał sobie
    oglądać sport w najlepszej jakości. Ja przy okazji skorzystałam na
    filmach i teraz stwierdzam, że to był świetny pomysł z tym TV. :)
    Mniej więcej w tym samym czasie kupiliśmy kilka sprzętów el., więc tym
    bardziej nie pamiętam szczegółowych cen.

    > moim/naszym oczom obecny spośób wyświetania obrazu i jego barwy - trudno
    > ustawić je tak, aby nie były nienaturalne i cukierkowe.

    Hm, w tym TV chyba nie ustawialiśmy żadnych kolorów, obraz w HD jest
    powalający.

    Ewa