  • Data: 2010-09-18 15:55:38
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "medea" 4c94de74$0$27041$6...@n...neostrada.pl

    > Ja wybieram zazwyczaj inne rzeczy i na to wtedy potrafię poświęcić mnóstwo czasu
    (np. sprzęt kuchenny, chociaż też cen już nie
    > pamiętam). Na sprzęcie elektronicznym mi nie zależy, więc w ogóle nie staram się
    wchodzić w różne niuanse. Na nowym TV zależało
    > mężowi, bo chciał sobie oglądać sport w najlepszej jakości. Ja przy okazji
    skorzystałam na

    Ten TV ma 600 Hz -- dystansuje tym samym inne dość mocno. :)

    > filmach i teraz stwierdzam, że to był świetny pomysł z tym TV. :)
    > Mniej więcej w tym samym czasie kupiliśmy kilka sprzętów el., więc tym bardziej nie
    pamiętam szczegółowych cen.

    Gdybyś upierała się przy tych ,,tu tałzen'', albo i kierowała mnie na
    ,,drugi koniec Polski'' -- byłby to jakiś problem. Jeśli podałaś cenę,
    którą dość szybko skorygowałaś (w pewnym sensie bezzwłocznie) to chyba
    żaden problem. :)

    Zamiast 3200 zapamiętałaś 2300 -- jak mniemam. I co tu dziwnego? :)

    A że po odliczeniu podatków to właśnie o ,,łan tałzen'' mniej -- to
    też prawda. Po to właśnie są te odliczenia, aby z nich korzystać.
    Jeden człowiek grzeje tyłek na państwowej posadzie (dzień dobry
    rzecznikowi konsumentów w Białymstoku -- de facto rzecznikowi
    dużych sklepów) inny zarabiając, utrzymuje tego urzędnika. :)

    Jeden żyje kosztem społeczeństwa, drugi jednak coś płaci na
    rzecz tegoż społeczeństwa. Model znany na całym świecie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'