  • Data: 2009-12-22 14:28:28
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:hgqkhi$92i$1@news.onet.pl...
    > zejsc ponizej 3000zl sezon.
    > Placa sporo sporo wiecej, dodatkowo "polubili" temperature 18stC i
    > "rekraacyjne" palenie w kominku.
    > Conajmniej dwoje z nich po dwóch sezonach grzania gazem wstawili do
    > kotlowni piec stalopalny i pala drewnem/weglem.
    > Wygoda kosztuje niestety.

    Daodam jeszcze do tych 3000zl za grzanie gazem domku jednorodzinnego.
    Moje mieszkanie(ok 40mkw) w bloku- gazem grzana CWU+ kuchenka gazowa.
    Kwartalnie za gaz wychodzi oponad 200zl czyli rocznie blisko 1000zl. To
    kwota bez ogrzewania. Tylko cieplawoda+ gotowanie dla 3 osobowej rodziny.
    Zuzycie gazu na te cewle w domku bedzie podobne co w mieszkaniu. jednak
    dodatkowo ogrzewanie 150-200mkw i nie ma szan aby roczny haracz dla gazowni
    byl w okolicach 3000zl. Bedzie duzo wiekszy niestety.

    Krzysiek