  • Data: 2009-12-22 14:42:08
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Kane" napisał:
    > Robie 20m3 wywiewu na lazienke, 20m3 na kuchnie,

    ooo czyli zgadzasz się z moimi wyliczeniami:O)

    > Dokladam po 20-30m3 na osobe na reszte domu

    a sobie dokładaj nawet po 200m3 na osobę, twoja sprawa, tylko wytłumacz mi
    czym uzasadniasz wymianę 20-30m3/h na osobę?:O)

    > Przy czym 20m3 na kuchnie to zdecydowanie za malo chyba ze masz okap
    > osobno podlaczony do osobnego komina wentylacyjnego (i tym samym
    > niezbilansowany w instalacji)

    a dlaczego? ja w PRLowskim budownictwie mam średnio nawet mniejszy i
    wystarcza:O)

    > Jak wyzej. 20 lazienka, 20wc, 50 kuchnia, po 20 na osobe

    jak wyżej, czym uzasadniasz zużycie 20m3/h na osobę?:O)
    w wentyacji masz nawiewy do pomieszczeń mieszkalnych, a wywiewy w łązienkach
    i kuchniach, więc nie wiem czemu je tak sumujesz skoro przepływ w łazience
    równa się sumie z kilku pokoi?:O)