  • Data: 2016-09-14 17:42:14
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takie dni to i reku z went mech niewiele pomoże.

    No jak? Do tej pory cokolwiek lżej mi się w życiu robi, gdy w takiej
    sytuacji włączam wentylator w pokoju - taki stojący. Jeżeli czuję efekty
    tej "drobnicy", to konkretny wentylator powinien całkiem sprawnie
    wymuszać w te najgorsze dni zaprojektowaną "siłę wietrzenia".

    Po za tym, tak jak w samochodzie nie tylko wierzy co i wysusza taka
    wentylacja.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz