  • Data: 2011-11-18 14:48:33
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:
    > Marketingowe gadanie to dopiero gadanie ze murarz wymurowal Ci komin
    > za darmo :) A co masz nad dachem - klinkier? Za darmo byl?

    Nie... no jasne, że policzył za robotę, ale samo wyszczególnianie, że
    komin tyle, a cegły wentylacyjne tyle, a klinkier tyle... może miałoby
    sens, gdyby majster wyliczał wszystko z osobna. Jak budował wszystko
    kompleksowo i jeszcze cena ca całość nie wyszła powalająca, to nie wiem,
    czy ten rachunek jaki proponujesz jest właściwy.

    No ale dobra..., niech Ci będzie. :-)

    pozdrawiam
    Robert G.