eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRzecz dzieje się w PolsceRe: Rzecz dzieje się w Polsce
  • Data: 2014-05-15 12:38:37
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 10:11:05 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    >
    >
    >
    > powiedział klasyczny niewolnik, który łyknie wszystko co mu chcą wcisnąć.
    >
    > Reklamodawcy sami doprowadzili do tego, że ludzie blokują reklamy ich
    >
    > nachalnością. Według Ciebie jak idę ulicą to mam obowiązek stanąć i
    >
    > przeczytać ze zrozumieniem wszystkie reklamy jakie są w zasięgu wzroku?
    >
    > Bo przecież inaczej pozbawiam reklamodawców kasy
    >

    Czy to jest takie naprawdę skomplikowane?
    Ostatni raz:
    Autor treści dostaje pieniądze za umieszczone reklamy. Nie za to czy je oglądasz czy
    nie, za fakt zamieszczenia. Blokowanie reklam powoduje że nie są wyświetlane, spada
    szansa że firma reklamodawcy będą chcieli płacić za tą formę reklamy.
    Nie obchodzą mnie reklamodawcy, tylko autorzy treści.
    W bardzo głębokim poważaniu mam czy Ty i ktokolwiek inny je ogląda, natomiast
    publiczne namawianie do wyłączenia reklam (nie mówiąc już o ominięciu systemu
    płatności) to namawianie do robienia wbrew systemowi, który pozwala dostać autorom
    chociaż trochę pieniędzy w zamian za ich wysiłek (a omijanie płatności to wprost
    kradzież).

    Więc po pierwsze nie namawiaj i nie tłumacz innym jak wyłączyć reklamy, bo to robisz,
    to nie tyle źle reklamodawcom, co autorom treści.

    Po drugie, skąd się biorą coraz nachalniejsze systemy reklamowe? Bo jeden z drugim
    blokuje te mniej nachalne. Więc firmy reklamowe robią co mogą tj. znajdują jeszcze
    bardziej wredne sposoby wyświetlenia.

    Po trzecie, jeśli w internecie nie będzie reklam to nie będzie bezpłatnych treści.

    Po czwarte, w tym konkretnym przypadku, gazeta.pl wprowadziła kretyński system
    płatności za publicznie dostępne informacje (tj. gdzie indziej dostępne w zamian za
    oglądanie reklam), omijanie ich systemu powoduje że nie spada im oglądalność ergo
    system płatności jest utrzymywany. Jak im oglądalność drastycznie spadnie to będą się
    musieli wycofać albo z interesu albo z płatnego dostępu (bo przecież z reklam nie
    zrezygnują).

    --
    ZZ@private

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1