  • Data: 2013-10-14 19:56:18
    Temat: Re: Sciany jednowarstwowe Termalica 48cm
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Podobnie jak elewacja styropianowa w trakcje jej układania. Argument z dupy.

    > przecież to zwykły beton komórkowy tylko sprzedawany pod piękną nazwą... :)

    > i w czym ma sie objawiać ta jego wrażliwość na deszcz :)
    Panowie to czy beton komórkowy czy styropian?
    Bo dla mnie to dwa różne materiały to raz.
    Dwa dlaczego ładuje się go na palety w folie
    co przy tysiącach na pewno robi koszt.
    Pytanie po co ten koszt.
    A trzecie to była opinia gościa który już parę budynków wybudował
    ale to wcale nie znaczy ze się zna bo ja nie na tym nie znam :)