  • Data: 2012-12-11 19:11:04
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości news:50c7597b$0$26696
    Czesc ;-)
    > Nie będzie tak, bo podstawą do wypłaty wynagrodzenia będzie kwit ze
    > składowiska na ilość odebranych ton. Im więcej składowisko odbierze, tym
    > więcej firma zarobi. To oczywiste.

    Oczywiste bedzie to ze beda lewe faktury i fikcyjne tony smieci,
    oczywistym bedzie to ze w maju zabraknie pieniedzy w kasie
    miasta na zaplacenie wywozu smieci.
    Wtedy ja zostana ze smieciami na podworku i albo je bede palil,
    albo wywioze do lasu, natomiast urzad bedzie w ukropie kombinowal kredyt
    na splate zobowiazan wobec MPO/PUK.
    Tak będzie.

    > Trafiłeś idealnie z przykładem, bo nowa ustawa, to nic innego, jak
    > bieganie z koszem na śmieci za mieszkańcem :)

    Oby tak bylo, poniewaz ow urzednik to najczejscie len smierdzacy
    ktory chowa swa niekompetencje za gaszczem przepisow i kar.

    pozdrawiam
    Adams