  • Data: 2013-03-01 12:19:25
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:kgptbr$8s9$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > I to ma sens ;-)
    >
    > Ale 11/7 to jawne zarty i kpina z mieszkancow, ale prawda jest taka
    > ze jest to wyjatkowo tanio dla nich samych nawet jesli nic nie muszą
    > sortowac ;-)

    Powiem Ci, ze jakos nie cieszy mnie to, ze mam taniej niz czesc z Was.
    Patrze na to nieco szerzej niz tylko przez pryzmat wlasnego portfela. Dobrze
    wiemy, ze ten stan nie musi utrzymac sie dlugo. Kto wie, czy za sort w
    przyszlym roku nie zaplace 50,-/twarz? Nie mam wyboru i zadnego wyjscia, ani
    tez wplywu na cene. To jest dopiero dramat. Ile powiedza tyle musimy
    zaplacic, a jak nie to nas zlicytuja. Nie wazne czy masz gorszy rok w
    dochodach, czy nie masz pracy przez pol roku. Placic i tak musisz tyle ile
    kaza. Mozesz nie jesc, a za smieci masz placic.

    Pozdro.. TK