  • Data: 2013-03-01 12:31:34
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kgq17e$cpj$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ty mrazem nie do Ciebie Maniek osobiście ale taka ogólna refleksja:
    >
    > Tak sobie czytam ten kolejny wątek o _prognozowanych_ opłatach i tak mi
    > się przypomina wypowiedź (nie pamiętam już czyja niestety) gdyby Polacy
    > wkładali tyle energii w pracę co w narzekanie to byśmy dawno przegonili
    > Niemcy.

    Zauwaz, ze narzekamy we wspolnym gronie jakos tak w przerwach pracy.
    Osobiscie nie uwazam zebysmy byli narodem leni. Przeciwnie. Uwazam, ze gdyby
    zamienic ktoregos z nas z Niemcem to szybko by schudl.

    > Napiszę tylko spokojnie po raz kolejny. To są _prognozy_. Gminy mają
    > obowiązek coś sobie założyć to coś sobie założyły, ale nie mogą na tym
    > zarabiać więc albo już po rozstrzygnięciu przetargów albo od nowego roku
    > opłaty będą musiały być zmienione.

    Gminy moze i nie beda zarabiac, ale w calym mechanizmie nie ma miejsca na
    wolny rynek. Skad wiesz, ze oplaty nie wzrosna zamiast malec? Gdzies tam po
    drodze poza gmina moga zawiazywac sie kartele, albo wzrosty cen np. za
    przyjecie odpadow, albo za spalarnie, albo za sortownie, albo jeszcze co
    innego. Ty nie masz na to najmniejszego wplywu. Skoro ja mam placic 7,- za
    sort dzis, to czemu nie moge 50,-? Zaraz znow wcisna kolejny kit, ze
    wedkarze wyrzucaja prezerwatywy w krzaki i oplate trzeba podniesc. Co jakis
    czas tylko nas sie ubezwlasnowalnia i doklada kolejne oplaty. Zaraz wyjdzie,
    ze na oplaty trzeba bedzie pracowac trzy tygodnie, czy masz swoje czy nie.
    Za tydzien pracy jakos ciemny lud przebieduje.

    Pozdro.. TK