  • Data: 2010-06-21 16:21:36
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent pisze:

    > W szkolach dzieciom, młodzieży wciska się "czerowną" wiedzę - to jest złe.
    > Poza tym jakośc wiedzy dramatycznie spada. Czerowni za to bardzo chetnie
    > rozdaja dyplomy..
    > Dzis jest latwiej skanczyc studia niz 20 lta temu szkole srednia

    ech, niczego nie rozumiesz.

    Obniżenie poziomu nauczania wymusza na nas wolny rynek. Dzisiejsze
    studia to rzeczywiście równowartość matury 40lat temu. Po prostu
    wymagania rynku są takie, że jest zapotrzebowanie na wyższe
    wykształcenie, więc są instytucje, które taki produkt sprzedają. Co w
    tym widzisz złego? A może chciałbyś odgórnie ograniczyć liczbę
    studentów, albo odgórnie (administracyjnie) zrobić specjalne egzaminy na
    koniec? :-)

    M.