eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSolary - jaki koszt instalacji (nie chodzi o opłacalnosc) › Re: Solary - jaki koszt instalacji (nie chodzi o opłacalnosc)
  • Data: 2012-03-14 13:01:16
    Temat: Re: Solary - jaki koszt instalacji (nie chodzi o opłacalnosc)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Quetz" <q...@...pl> napisał w wiadomości
    news:281e1f20-84ba-4791-ac29-aa2cd33d8698@hs8g2000vb
    b.googlegroups.com...
    Grupo, pomóżcie.

    >Witam! W szczególności zwracam się do osób, które temat solarów
    >przerabiały, znają się itd. Nie chodzi mi o kwestię opłacalności, bądź
    >nie.

    Podpowiem Ci cos.
    Kup gotowy zestaw firmy Hewalex z trzema plaskimi kolektorami TLP. To jest
    wszystko czego potrzebujesz. Nie daj sie naciagnac na prozniowe, bo te dobre
    sa naprawde drogie, a pozytku z tego tak sobie. Hewalex ma wszystkie
    potrzebne certyfikaty i bardzo dobre uzyski. Znajdziesz ceny np. na Allegro.
    Dolicz jedynie koszt instalacji - strzele 2000zl.

    Pozdro.. TK