  • Data: 2011-05-04 12:47:15
    Temat: Re: Styropian pod wylewki
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Instalator ogrzewania będzie rozkładał także styropian i chce go mocować
    > na kołki, jak elewacyjny. Czy to dobre rozwiazanie?

    Na podłodze chce kołkować? Szkoda dziurawić papę.

    Za to u siebie, gdybym był na tym etapie budowy, zrealizowałbym to tak (w
    kolejności kładzenia):
    1. Cienko dysperbit albo jakiś grunt (do zapylonego chudziaka papa mi się
    nie chciała kleić)
    2. Papa
    3. Folia
    4. 5cm styropianu
    5. DOPIERO NA TO ROZPROWADZONE INSTALACJE CWU I CO
    6. 10cm styropianu (w dwóch warstwach po 5cm)
    7. Folia
    8. Rozprowadzenie podłogówki (jeśli ma być)
    9. Jastrych

    Teraz mam CO i CWU bezpośrednio na chudziaku. Pomimo otuliny rurek ciepła
    woda w obiegu wychładza mi się bardzo szybko. Prawdopodobnie rury od
    rozprowadzenia CO również znakomicie ogrzewają mi grunt pod domem. Na to mam
    niby 10cm styropianu, ale w realu tam gdzie są rurki jest to jedynie 5cm.

    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6093
    (20110504) __________