    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 28 Apr 2021 21:05:56 +0200

    W dniu 2021-04-28 o 19:48, Maynard Keanan pisze:
    > Lewicowcom nie mieści się w głowie sytuacja, w której każdy Polak może sobie kupić
    szczepionkę jaką uważa i nią się zaszczepić albo i nie. W tym problem - jesteś
    ograniczony.

    > Boisz się wirusa, zrób sobie lockdown i daj żyć innym. To możesz zrobić już dziś.

    > Ja nic nie uważam na temat szczepionek.
    > Nie znam się więc słucham lekarza, który mówi mi, że dziwi się, że zdrowy na
    umyśle* dorosły człowiek, daje sobie wstrzyknąć nie do końca przebadany preparat.
    > *) sprawa dyskusyjna

    Ale o co chodzi?

    Są też normalni lekarze, którzy namawiają do sczepienia i się dziwią
    się, że normalni zdrowi na umyśle ludzie oraz niedouczeni lekarze
    potrafią snuć teorie spiskowe. Sami także się zaszczepili.

    Ja dziwię się, że spora część lekarzy nawet nie wie co to jest Covid-19
    i że da się go leczyć. Jak więc widać nie tylko wśród murarzy,
    płytkarzy, elektryków czy hydraulików, ale także wśród lekarzy są ludzie
    niedokształceni i kompletnie nie nadający się do wykonywania swojego zawodu.

    Nikt nikogo nie zmusza do szczepień, a ci co mają ochotę się zaszczepić
    dostają szczepionki nieodpłatnie. Co ciekawsze mogą sobie wybrać jaką
    szczepionką chcą się zaszczepić. Szczepionki mRNA to nie jest odkrycie
    ostatniego roku i są już na rynku ze 20 lat. Zostały dość dobrze
    przebadane. Szczepionki na Covid były już dostępne w zeszłym roku, ale
    musiały przejść badania kliniczne.