    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 29 Apr 2021 15:04:16 +0200

    W dniu 2021-04-29 o 08:03, quent pisze:

    > Każdy niech słucha tego któremu ufa.
    > Nie oceniaj, tak jest mądrzej

    Mądrzej jest czytać i słuchać wypowiedzi naukowców z danej dziedziny, a
    nie czytać jakieś portale brukowe na których manipulują wypowiedziami
    osób zajmującymi się innymi dziedzinami np. biologa zajmującego się GMO
    roślin.

    Najgorsze jest to, że są grupy idiotów, którzy umawiają się na
    szczepienia, na które się nie zgłaszają tylko po to, żeby zablokować
    terminy szczepień i żeby się zmarnowała jak największa ilość
    szczepionek. Później się przechwalają na forach dyskusyjnych.

    > Może i Ciebie akurat nie zmusza... jeszcze.
    > Okaże się jeszcze czy będzie segregacja sanitarna.

    Nikt mnie nie zmusił. Sam się zgłosiłem na szczepienie i z niego
    skorzystałem.

    > Jak dziecko LOL

    Co jak dziecko? Widać, że nie zrozumiałeś sensu mojej wypowiedzi.

    > prof. zw. dr hab. R. Zieliński ma inne zdanie:

    A kto to jest prof. zw dr hab. R. Zieliński?

    Biolog od kolejnych odmian GMO pszenicy i żyta? :)

    Litości.

    > "proponowana technologia mRNA nigdy nie była stosowana u ludzi. Nie
    > znamy skutków ubocznych, które mogą pojawić się po wielu miesiącach
    > lub latach. Rządowi pseudoeksperci zapewniają, że produkt jest
    > bezpieczny, ale żadnego dowodu nie dostarczają. Natomiast producent
    > został zwolniony z odpowiedzialności za działania uboczne. Czyli
    > wyprodukował coś, czego nie jest pewny."

    Kiedyś w ogóle nie było szczepionek i pojawił się Louis Pasteur. Ten to
    dopiero musiał być szarlatan, spekulant i spiskowiec :)

    Całe szczęście, że w tedy jeszcze i na szczęście nie było internetu :)

    > Całość:
    > https://stolikwolnosci.pl/wywiad-z-prof-romanem-ziel
    inskim/?fbclid=IwAR0-mMt2XhVfGt7qDFp7YALPaz_MGcpgb35
    YPwUampY1Rhizrd4RwPLy4do

    Poczytaj i posłuchaj ludzi, którzy mają o tym pojęcie i nie czytaj
    brukowców. Będziesz zdrowszy.

    https://www.fnp.org.pl/ufajmy-nauce-nie-wierzmy-w-fa
    ke-newsy/?gclid=Cj0KCQjwsqmEBhDiARIsANV8H3aw6B7Wwv2E
    kB294ddIGuLShDzVEBO-xaaUs-CfRSP5Akxnbq2NtrMaAipAEALw
    _wcB

    W wielkim skrócie:

    Szczepionki mRNA działają tak samo jak wirus SARS-CoV-2 (Covid-19) z tą
    różnicą, że wirus Covid-19 ma pełny kod genetyczny replikacji tegoż
    wirusa, a szczepionka mRNA dostarcza tylko fragment kodu
    odpowiedzialnego za wytwarzanie specyficznego białka S dla
    koronawirusów. To białko nie występuje u ludzi i jest rozpoznawane jako
    intruz przez nasz układ immunologiczny.

    Czy jest ryzyko?

    Zapewne jakieś istnieje jak w przypadku każdej szczepionki, ale weź pod
    uwagę, że przejście infekcji Covid-19 czeka bezwzględnie każdą osobę.
    Wcześniej czy później każdy się zarazi. Jeżeli nie chorowałeś na
    Covid-19 to lepiej żebyś tego nie sprawdzał na sobie. Ludzie umierają,
    tracą zdrowie. Kolega po roku czasu od infekcji teraz jest "starcem" z
    powodu zwłóknień płuc. Trudno mu przejść więcej jak 10m bez odpoczynku.
    Inny obecnie leży w szpitalu i pluje krwią. Nie wiadomo czy z tego
    wyjdzie. Wiele osób wśród rodziny i znajomych przeszło Covid-19 Kilka
    osób zmarło. Niektórzy leżeli pod respiratorami.