  • Data: 2021-07-31 00:14:19
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 30 lipca 2021 o 22:36:35 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Każdy Polak miał szansę się zaszczepić, a ja swoje już przechorowałem i
    > to 2 razy. Ale pomimo to dodatkowo się zaszczepiłem, bo wiem czym jest
    > covid i żeby chronić takich chujów jak ty, którzy nie chcą się zaszczepić.
    >
    > Jeżeli taki chuj jak ty się nie zaszczepił i jeszcze usprawiedliwia swój
    > chujowy stosunek do szczepień, rzekomą niemożliwością szczepienia się i
    > jeszcze ma do mnie pretensje, że nie chcę nosić maseczki, żeby chuj
    > zenuś mógł się czuć komfortowo to w chuju mam to czy zachorujesz i
    > zdechniesz czy nie. To jest twój wybór, a mnie nie zmuszaj do noszenia
> [...]
    Debilizm i bandytyzm w twoim szmaciarzu przypadku idą w parze. Jestem zaszczepiony i
    tak jak ty debilu się z tym nie obnoszę. Wiem że nie ma szczepionek o skuteczności
    100%. Pomimo zaszczepienia moge zachorować bo mogę być w grupie tych co u nich
    szczepionka nie działa. Mogę być również w grupie że żeby skały srały to nie
    zachoruje. Wiem również że są ludzie którzy nigdy nie będą mogli być zaszczepieni.
    To na przykład ludzie po przeszczepach. Leki biorą znoszą u nich odporność. Tylko
    dlatego przeszczepy nie są odrzucane. Jeśli mechanizmy odpornościowe zostaną
    zakłócone bo zyskają nawet najmniejsza odporność to umierają. I żeby ich uchronić to
    wystarczy w ich obecności mieć maseczkę. Oni będą ją mieli na 100% ale to za mało. I
    taki bandyta jak ty chwali się że nie nosi maseczki i stanowi śmiertelne zagrożenie
    dla innych. W tej chwili na grupie jest dwóch bandytów. Ty narażasz swoim
    postępowaniem ludzi na ciężka chorobę i ewentualną śmierć a wista wio łapie we wnyki
    zwierzęta i je zabija , na dodatek w czasie kiedy mają młode.