    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Date: Fri, 2 Apr 2010 13:07:29 +0200

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hp4bj5$8ag$1@news.task.gda.pl...
    > Ad. 1. Nie wiem, czy nie stwierdziłeś, czy tylko nie zauważyłeś. Chyba
    > każda firma ubezpieczeniowa rozróżnia dom z materiałów palnych, czy o
    > konstrukcji szkieletowe od tradycyjnego. Po zaznaczeniu tej opcji stawka
    > jest mnożona np. x 1,5
    >
    > Ad. 2:
    > naocznie nie widziałem (dzięki Bogu) ale wystarczy wpisać w Google
    > "tornado vs house"
    > http://www.myfun.tv/videos/261/tornado-vs.-house
    >
    > Jacek

    Ad.1 a kto Ci powiedzial ze kanadyjczyki sie robi z materialow palnych?
    nie mowiac o tym ze przy porzarze to raczej pala sie rzeczy wewnatrz a nie
    sciany... no chyba ze farba na nich...
    Az sprawdzilem polisy... w PZU mam na oba budynki taka sama stawke (tradycja
    i szkielet)
    Ad.2 myslisz ze tornado nie poradzi sobie z tradycja?
    a nawet jak, to przyjedzie spychacz a za miesiac bedzie stal nowy (oplacxony
    z Ad.1) a tradycje znowu dwa lata trzeba budowac...

    --
    -
    pozdrawiam