eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam działki, co mogę wczesniej sprawdzić jako nie-wlaściciel? › Re: Szukam działki, co mogę wczesniej sprawdzić jako nie-wlaściciel?
  • Data: 2010-12-20 15:02:59
    Temat: Re: Szukam działki, co mogę wczesniej sprawdzić jako nie-wlaściciel?
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od kogo mogę to oficjalnie uzyskac? Pytając nieuczciwego własciciela mogę
    > dostać numer sąsiedniej :) najlepiej było by gdyby istaniała oficjalna
    > mapa z tymi numerami. Jest taka?

    wejdź na geoportal, zaznacz kataster, wybierz fragment mapy gdzie leży
    interesująca Ciebie działka. Dowiesz się jaki ma numer ewidencyjny. W
    starostwie za 3-5 pln poproś o skrócony wypis z ewidencji gruntów tej
    działki. Na wypisie masz aktualne dane własciciela i numer KW. Na podanym
    wcześniej portalu gov.kw wklepujesz numer KW /cyfrę kontrolną w większości
    przypadków trzeba będzie metodą max 10 prób dopasować/ i masz wszystkie dane
    z Ksiegi. Całkowity koszt to koszt wypisu w starostwie.

    Bogdan