  • Data: 2016-06-04 12:58:24
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pozyjemy zobaczymy a kto fiknie wczesniej ten frajer pompka. Na razie jedyna pewna
    rzecza jest to ze mowia ze chca cos zrobic. Wszystko bedzie wiadomo chwile po tym jak
    jeden gosc powie " .... podniesc reke i nacisnac przycisk". Ja chce zeby to zrobili.
    Mieszkam w prywatnej kamienicy, na razie czynsz mam niski. Ale zycie potrafi platac
    figle. A nic tak nie wplywa korzystnie na ceny jak konkurencja. Tym co maja wolne
    mieszkanie i je dzisiaj drogo wynajmuja projet na pewno sie nie podoba i kto wie czy
    naiwnie nie zasila szeregow KODu w jakiejs demonstracji. To ze ktos straci jest dla
    mnie bez znaczenia. Poza tym wiecej zyska niz straci i ogolnym rachunku wyjdzie na
    plus.