    Date: Fri, 17 Dec 2021 18:04:14 +0100
    Subject: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <6...@g...com>
    <61ba6703$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <61ba6b3a$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <61ba7871$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <61bb6240$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <61bb8bc9$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 23:16, Kris pisze:
    > Ale przecież tych firm kurierskich to jest raptem kilkatem oka a .
    > Z 5 kurierów mój rejon obsługuje i praktycznie już się nie znamy. Wiedzą że jak na
    domofon nikt nie odpowiada to paczkę albo kolo drzwi na ławce polozyc albo jak auto
    żony przed domem jest to do bagażnika wrzucić.

    Zanim coś napiszesz to przemyśl dobrze co chcesz nakłamać.

    Co zaś się tyczy kurierów to nawet mam sąsiada, który jest kurierem.
    Tyle, że w przeciągu ostatnich lat, na kilkaset paczek on mi dowiózł
    paczkę może ze 3-4 razy.

    Nie zaprzeczam, że na zadupiach Polski, masz 4 czy 5 kurierów z którymi
    możesz się znać osobiście.

    > Bzdurzysz, albo nie piszesz całości.
    > Na kilkadziesiąt odbieranych paczek rocznie moze kilka sytuacji że nie dostarczona
    następnego dnia po nadaniu.
    > Powyzsze nie dotyczy Poczty Polskiej Bo u nic DN+3 w regulaminie

    Dlaczego zachowujesz się jak palant, że jak w coś nie wierzysz, albo
    twoje doświadczenia są odmienne to próbujesz zdyskredytować osobę?

    Ja napisałem co ja zauważyłem, a nie co ty zauważyłeś. Tak więc przestań
    mi wmawiać jakie ja powinienem mieć doświadczenia i odczucia.