  • Data: 2009-11-20 15:12:52
    Temat: Re: Tak mnie jakos naszlo - dylematy dachowe.
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek "Plumpi" napisał:
    .

    > Jest cała masa różnych impregnatów (dodatków) do betonu, które
    > całkowicie zabezpieczają je przed wnikaniem wody.
    Właśnie ostatnio miałem styczność z tą tematyką, (choć mogę się mylić bo
    kaliber izolacji zdecydowanie inny niż dach)

    Impregnaty takie same
    > jakich się używa przy budowie basenów.

    Ta, to teraz zorientuj się w cenie ile kosztuje hydroizolacja basenu,
    parkingu itp, ile kosztuje szlam, można się przerazić.
    Ponadto są specjalne masy
    > żywiczne i farby do pokrywania betonów i zabezpieczania ich przed
    > wilgocią.

    Skuteczne również kosztują sporo, zaś nieskuteczne ostatecznie są
    również droższe. Chyba taniej by wyszła papa termozgrzewalna lub coś
    podobnego.

    Weźmy pierwszy z brzegu preparat o nazwie Penetron.
    Nie znam, nie stosowałem, nie wypowiadam się. Pracowałem z produktami
    Koetlera. Poza tym paradoksalnie im beton bardziej wodoszczelny tym
    mniej odporny na mróz :). Jakby to był trochę większy dach można wynająć
    macadena :)

    pzdr.
    rafał