  • Data: 2009-11-20 15:37:35
    Temat: Re: Tak mnie jakos naszlo - dylematy dachowe.
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisal

    > W moim przypadku jakosc wykonania dachu jest nieistotna.

    Ale z reguly jesli dach cieknie, to cieknie w newralgicznych miejscach,
    glównie przy kominach. Jak Ci bedzie zaciekac po kominie, to prawdopodobnie
    równiez wodoodporny strop nie pomoze...

    Zreszta nie bardzo rozumiem co to znaczy zla jakosc wykonania dachu. Poza
    newralgicznymi miejscami, chyba nie mozna tego spieprzyc ;)

    A za robocizne i materialy i tak placisz tyle samo - bez znaczenia, czy ktos
    robi dokladnie, czy nie ;)

    Pzdry,
    /\/\\/\/