  • Data: 2009-11-20 14:42:08
    Temat: Re: Tak mnie jakos naszlo - dylematy dachowe.
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:he5oae$j4m$1@news.interia.pl...

    > Druga sprawa, to watpliwosc Twojej tezy, ze jak dach zdmuchnie, to moze
    > dom stac bez niego. Po pierwsze - wyglad tragiczny - jakby dom w
    > rozbiórce. Po drugie nie do konca ufam stropom, tzw. odwróconym,
    > niewykonczonym chocby papa. Musialbys to czyms wykonczyc od góry (bo nie
    > zostawisz takiej golej wylewki. Wiec np. kaflami - a tu juz koszta sa
    > spore.

    Jest cała masa różnych impregnatów (dodatków) do betonu, które całkowicie
    zabezpieczają je przed wnikaniem wody. Impregnaty takie same jakich się
    używa przy budowie basenów. Ponadto są specjalne masy żywiczne i farby do
    pokrywania betonów i zabezpieczania ich przed wilgocią. Weźmy pierwszy z
    brzegu preparat o nazwie Penetron.